- Úvod
- Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro provoz internetové prodejny www.goodfarmer.cz
Základní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží v internetovém obchodě goodfarmer.cz mezi firmou Eva Králová (dále jen "prodávající") a jejími zákazníky (dále jen "kupující").
Prodávající: Prodávajícím je Eva Králová, která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 03795802 a DIČ CZ5662222016, nabízejícím zboží prostřednictvím internetového obchodu goodfarmer.cz.
Kupující: Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., (Občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
Bezpečnost a ochrana informací
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
Otevírací doba
Prodejna firmy je na adrese Žižkova 14, Nový Jičín 741 01. Otevírací doba prodejny je k 1.1.2021
- Pondělí - Čtvrtek: 13 - 18 hod.
- Pátek: 12 - 16 hod
- Sobota: tel.domluva +420 605 550 660
Otevírací doba e-shopu www.goodfarmer.cz je nonstop, avšak mějte na zřeteli, že vyřizování objednávek spadá pouze na pracovní dny od pondělí do pátku (vyjma státních svátků, které připadají na pracovní dny).
Ceníky
V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceníky pro internetový obchod. Ceníky platné pro prodejnu jsou k dispozici v prodejně. Uvedené ceny jsou včetně DPH.
Objednávání – jak nakupovat
Nákup zboží
Pro orientaci v katalogu slouží levá lišta s menu – najetím kurzoru na název kategorie se rozbalí všechny podkategorie dané sekce. Uprostřed našeho e-shopu se pak ukáží zmenšené náhledy a popisky ke zboží v dané kategorii. Kliknutím na obrázek se Vám zobrazí detailní popisek k vybranému zboží. Pokud se Vám zboží líbí a chcete si je objednat, zadejte do kolonky počet kusů (automaticky se zobrazuje počet jedna) a poté klikněte na volbu "koupit", zboží se automaticky vloží do košíku a zobrazí se přehled nákupního košíku. Chcete-li nadále vybírat a přidávat zboží do košíku, klikněte na položku v levé spodní části stránky "pokračovat v nákupu" a systém Vás vrátí do poslední zvolené kategorie.
Nákupní košík
V předchozím kroku jste vložili zboží do nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné. Objednávku můžete kdykoli zrušit. Počet položek v košíku a celková cena se zobrazuje v pravé honí části obrazovky vedle černého puntíku, který po najetí kurzoru zezelená. Po kliknutí se Vám zobrazí obsah nákupního košíku. Zde je možné upravovat počty kusů, nebo košík vyprázdnit kliknutím na červený křížek u položky. Jakmile máte výběr ukončen a košík obsahuje Vámi požadované zboží, vyberte způsob doručení a druh platby a klikněte na volbu "objednat".
Potvrzení objednávky – vyplňte a překontrolujte si údaje o doručovací adrese (lze operativně změnit) a přidejte poznámku k objednávce, pokud např. bydlíte v podnájmu a zvonek není na Vaše jméno. Pokud vše souhlasí klikněte na volbu "odeslat objednávku". V tuto chvíli je objednávka odeslaná a brána jako závazná. Během několika minut obdržíte na Vámi uvedenou emailovou adresu potvrzenou objednávku včetně přiložených obchodních podmínek našeho eshopu.
Způsob doručení
- PPL dobírka ČR
- PPL dobírka Slovensko
- Osobní odběr v kamenném obchodě (viz Otevírací doba)
Systém slev
Sleva 5% - při nákupu 5.000 Kč - 10.000 Kč
Sleva 10% - při nákupu 10.000 Kč - 25.000 Kč
Sleva 15% - při nákupu 25.000 Kč - 50.000 Kč
Sleva 20% - při nákupu nad 50.000 Kč
Upozornění: Na zboží v akci se slevy nevztahují!
Odpovědnost provozovatele a účely prodeje
Provozovatel internetového obchodu www.goodfarmer.cz se zříká veškeré odpovědnosti a následků způsobených nesprávným použitím zboží prodávaného v tomto internetovém obchodu. Informace a zboží zde poskytované slouží výhradně k osobnímu využití a v žádném případě ne k podporování protiprávní činnosti.
Zasláním objednávky zákazník potvrzuje, že zboží si objednal výhradně jen k výše uvedeným účelům a to výhradně pro svoji osobu. Pokud má provozovatel tohoto internetového obchodu podezření, že si daný zákazník objednal zboží na jiné účely než je uvedeno v účelech prodeje nebo v rozporu s výše uvedenými podmínkami a mohlo by dojít k případnému šíření toxikomanie, které je v ČR nezákonné, vyhrazuje si internetový obchod www.goodfarmer.cz právo zrušení objednávky a plné vrácení peněz a náhrady ztrát.
Storno objednávky
Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, musí odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu shop@goodfarmer.cz ) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:................". Datum a podpis. Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu. Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet či složenkou na adresu a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově úhradu poskytnout nelze. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
Reklamační řád
- Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla provozovny: Goodfarmer, Žižkova 14, 741 01, Nový Jičín, tel.: + 420 605 550 660, e-mail: shop@goodfarmer.cz (do předmětu zprávy uveďte Reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr nebo číslo objednávky)
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a písemný popis reklamace, nebylo-li tak učiněno emailem.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prostudujte si vždy a pečlivě návod k používání výrobků.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do sedmi dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.
- Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu se prodlužuje na 60 dnů v případě českých dodavatelů. Pokud se reklamované zboží musí zasílat do zahraničí, prodlužuje se reklamační lhůta na 90 dní, o tomto bude zákazník informován.
- Zákonem stanovená záruka na zboží je 24 měsíců.
Informace o produktech
Informace o produktech v internetovém obchodu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží. V případě, že zboží není momentálně skladem, budete do 2 dnů kontaktování e-mailem nebo na Vámi uvedeném telefonu.
Platební podmínky
- platba v hotovosti při osobním převzetí zboží na prodejně
- platba kartou při osobním převzetí zboží na prodejně
- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka dopravce)
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Dodací podmínky
- osobní odběr
zasílání přepravní službou: Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím PPL. Obvyklá doba dodání zboží je do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky (vyjma případů, kdy zboží není skladem – budete informováni e-mailem nebo telefonicky a Vaše objednávka se bude řešit individuálně v závislosti na dohodě). Cena přepravy je pevně stanovena dle dané váhové kategorie. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu shop@goodfarmer.cz, u dopravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu o tom neprodleně zaslat e-mailem či poštou prodávajícímu. Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.
Provozovatel tohoto internetového obchodu v žádném případě nikoho nepodněcuje k výrobě omamných látek. V žádném případě nepřebíráme jakoukoliv odpovědnost za ty co zákony porušují.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2021. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.